مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-08سياسي

ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با «کرونا» شکست خورده است


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کرونا شکست خورده است و آمریکا حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع این ویروس در کشور خودش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان با توجه به اهمیت همکاری ها و روابط پارلمانی ایران و روسیه، گفت: روسیه از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران است و اراده جمهوری اسلامی ایران بر توسعه و تقویت همه جانبه روابط و همکاری ها با روسیه استوار است.

روابط موجود تهران و مسکو راهبردی و در مناسبات منطقه ای و بین المللی حائز اهمیت است.

وی افزود: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کورونا ویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک قطبی امروز، حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس در کشور خودش نیست.

واقعیت جهان موجود حرکت سریع به سوی چندجانبه گرایی است.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در شرایطی که جهان با شیوع ویروس کرونا مواجه است تروریسم دولتی آمریکا مانع کمک های بهداشتی به ایران می شود اما چین، روسیه و برخی از همسایگان و دوستان جمهوری اسلامی ایران، دوستان خوبی برای همکاری با ایران در مقابله با این بیماری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با «کرونا» شکست خورده است

ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با «کرونا» شکست خورده است