مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-08حوادث

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امسال در تعطیلات نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا کارکنان بر رعایت نکات بهداشتی تأکید و این مهم توسط عوامل گشتی مدنظر قرار گرفته است.

- ایسنا/لرستان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امسال در تعطیلات نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا کارکنان بر رعایت نکات بهداشتی تأکید و این مهم توسط عوامل گشتی مدنظر قرار گرفته است.

کاوس رمضان زاده اظهار کرد: امسال 12 گشت حفاظتی خودرویی با نظارت سرهنگ قدمی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی از تاریخ 29/12/1398 لغایت 15/1/1399 در آماده باش کامل به سر برده و اراضی کشاورزی و باغ های استان را رصد کرده اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در تعطیلات سال نو عده ای با سوءاستفاده از فرصت ایجاد شده اقدام به تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی می کنند، ازاین رو مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تشکیل اکیپ های گشت زنی به صورت مستمر در سطح استان تعداد 101 مورد تغییر کاربری شناسایی؛ تعداد 5 مورد جمع آوری ادوات و تجهیزات؛ تعداد 7 مورد اجرای تبصره یک ماده 10 داشته است که تعداد شناسایی تغییر کاربری و تحویل اخطاریه به متخلفین نسبت به آمار فروردین سال گذشته افرایش 71 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان