مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-08سياسي

ضرورت پیگیری مشکلات کارگران/ وعده های دولت به مردم همراه با مصوبه باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دستگاه های نظارتی از جمله دادستانی و سازمان بازرسی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید پیگیر مشکلات کار و کارگری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست با جمعی از نمایندگان قشر کارگری بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه ویروس کرونا سبب تعطیلی اصناف، کارگاه ها و بیکار شدن کارگرها از جمله آن هایی که دارای مشاغل کار روزانه هستند، شده است.

وی بیان داشت: مشکلاتی که امروز گریبان گیر فضای کسب و کار شده تنها مربوط به استان ما نیست بلکه در سطح کشور هم وجود دارد لذا دستگاه های نظارتی از جمله دادستانی و سازمان بازرسی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید پیگیر مشکلات کار و کارگری باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه و با تأکید بر اینکه دست بوس کارگران زحمت کش هستیم، عنوان کرد: گزارشی که از حاضرین در این جلسه از فضای کارگری ارائه کردند، مستلزم مطالبه گری تشکل های مرتبط با حقوق کار و کارگری از مسؤولان دست اندرکار می باشد تا فکری برای قشرهای ضعیف بردارند.

عبادی با بیان اینکه انتظار اصلی مردم از دولت این است که در جهت رفع نگرانی هایی که اقشار مختلف دارند اقدام نماید، اضافه کرد: موارد متعددی داشته ایم که صاحبان کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیگیری مشکلات کارگران/ وعده های دولت به مردم همراه با مصوبه باشد

ضرورت پیگیری مشکلات کارگران/ وعده های دولت به مردم همراه با مصوبه باشد