مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-08پزشكي

نحوه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


معاون آموزشی وزیر بهداشت در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، نحوه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،  معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، نحوه فعالیت دانشگاه ای علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه تا تاریخ 30 فروردین ماه سالجاری فعالیت دانشگاه ها با حضور اعضای هیأت علمی و سایر کارکنان و کارشناسان براساس روال سایر مراکز دولتی استمرار یافته ولیکن ضرورتی به حضور دانشجویان جهت ارائه آموزش های حضوری نبوده و دروس به صورت مجازی ارائه می شود.

در متن این نامه آمده است: پیرو مصوبه جلسه مورخ 17.

1.

99 ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص نحوه فعالیت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور به استحضار می رساند تا تاریخ 30 فروردین ماه سالجاری فعالیت دانشگاهها با حضور اعضای محترم هیات علمی و سایر کارکنان و کارشناسان براساس روال سایر مراکز دولتی استمرار یافته ولیکن ضرورتی به حضور دانشجویان جهت ارائه آموزش های حضوری نبوده و دروس بصورت مجازی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

نحوه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد