مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-08اجتماعي

تردد کشنده در گردنه های خراسان شمالی ممنوع شد


سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در تمامی محورهای استان شاهد بارش شدید برف هستیم که این وضعیت باعث لغزنده شدن جاده ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور رعایت احتیاط و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مردم از ترددهای غیرضروری در محورهای استان به جد پرهیز کنند.

حسین زاده همچنین به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیرچرخ و نیز رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در صورت سفرهای ضروری تاکید کرد.

هواشناسی خراسان شمالی پیش تر با صدور هشداری قرمز، از ورود سامانه ای بارشی با احتمال بارش تگرگ و برف در این استان خبر داده و نسبت به سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده بود.

فعالیت سامانه بارشی در استان از اوایل صبح دیروز- سه شنبه- سبب وزش باد شدید، بارش باران و مه در پاره ای نقاط شده بود که در نیمه جنوبی استان رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد، ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش باران و برف را در پی داشت.

هواشناسی خراسان شمالی از کاهش 10 تا 14 درجه ای دمای هوای این استان تا صبح پنجشنبه خبر داده بود و افزوده بود که ورود این سامانه بارشی، دمای بیشتر مناطق استان را به زیر صفر خواهد رساند.

خراسان شمالی بیش از 344 هزار هکتار عرصه باغی و کشاورزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کشنده در گردنه های خراسان شمالی ممنوع شد

تردد کشنده در گردنه های خراسان شمالی ممنوع شد