مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-08پزشكي

ساعاتی در خط خطر ِکرونا/ اگر می خواهی کارَت به ما نخورد «در خانه بمان»


روزی در تاریخ سطرها و کتاب های زیادی از کرونا نوشته خواهد شد و آیندگان خواهند دید که مردمان ایران از دکتر گرفته تا نگهبان، راننده حمل متوفی، غسال و گورکن چگونه پشت ایران ایستادند و خط مقدم جبهه را رها نکردند.

هر موقع صحبت از مدافعان سلامت می شود همه نگاه ها به سوی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی است، این در حالی است که مدافعان سلامت شامل زنجیره ای از افراد بهم پیوسته اند که در عرصه های مختلف با ویروس کرونا درگیر هستند.

خبرنگار که باشی در لحظات بحران باید وظایفی را بر عهده بگیری، از این رو با هماهنگی های انجام گرفته با  آرامستان های شهرداری تبریز به یکی از خطوط مقدم جبهه مقابله با کرونا می روم.

روایتی از تکفین و تدفین فوت شدگان کرونا ابتدای گزارش را با گفت وگویی کوتاه از فرمانده این لشکر، یعنی حاج آقا فرخ جلالی، مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز آغاز می کنیم؛ به همراه او به قسمت تازه ایجاد شده جهت دفن شهدای خدمت که دقیقا پشت سر گلزار شهدای مدافع حرم است، رفته و توضیحاتی در این خصوص داده می شود.

او می گوید: بهتر است مصاحبه را دقیقا بالای سر متوفیان کرونا انجام دهید تا این شایعات در خصوص اینکه بلوک ویژه ای برای این قربانیان در نظر گرفته شده و یا آن محیط آلوده است و نمی توان بالا سر قبور رفت شکسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعاتی در خط خطر ِکرونا/ اگر می خواهی کارَت به ما نخورد «در خانه بمان»

ساعاتی در خط خطر ِکرونا/ اگر می خواهی کارَت به ما نخورد «در خانه بمان»