مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-08اقتصادي

وام 320 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان


بانک توسعه و بازسازی اروپا برای حمایت از بازارهای کوچک و کارگاه های خانگی و نیز کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا در ازبکستان به این کشور معادل 320 میلیون دلار وام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بانک توسعه و بازسازی اروپا برای حمایت از بازارهای کوچک و کارگاه های خانگی و نیز کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا در ازبکستان به این کشور معادل 320 میلیون دلار وام می دهد.

خبر اختصاص این وام در چارچوب مذاکرات سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و سوما چاکرابارتی رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا اعلام شد.

چاکرابارتی اظهار داشت: بانک توسعه و بازسازی اروپا آماده است در این دوران فوق العاده سخت از طریق تخصیص کمک مالی برای مبارزه با شیوع کرونا، حمایت از کارآفرینان و افزایش سطح اشتغال مردم و همچنین فعالیت پایدار اقتصادی به ازبکستان کمک کند.

وی اعلام کرد: بنابه درخواست طرف ازبکی به عنوان مرحله اول کمک به 4 بانک تجاری ازبکستان برای تامین مالی طرح های بازار کوچک و متوسط یک خط اعتباری به ارزش 220 میلیون دلار می دهد.

بانک توسعه و بازسازی اروپا در حال حاضر مساله اختصاص معادل 100 میلیون دلار دیگر برای حمایت از کارگاه های خانگی را نیز تنظیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 320 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان

وام 320 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان