مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-08اقتصادي

سقوط آزاد بازار فروش خودرو در اروپا و آمریکا


کارشناسان برآورد و اعلام کردند که میزان فروش خودرو در بازار اروپا با یک سقوط 80 درصدی و در ایالات متحده 60 درصدی در ماه جاری میلادی مواجه خواهد شد.

- کارشناسان برآورد و اعلام کردند که میزان فروش خودرو در بازار اروپا با یک سقوط 80 درصدی و در ایالات متحده 60 درصدی در ماه جاری میلادی مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو با بررسی عوامل و داده های مختلف برآورد و اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا یا بیماری کووید-19، در ماه جاری میلادی، آوریل 2020، میزان فروش خودرو در بازار کشورهای اروپایی با 80 درصد و در ایالات متحده آمریکا با 60 درصد کاهش چشمگیر و بی سابقه روبرو خواهد شد.

آمار و گزارش های منتشر شده از ماه پیش یعنی مارس 2020 نیز نشان دهنده افت شدید میزان فروش خودروهای سدان و شاسی بلند در بازار اروپای غربی و همچنین ایالات متحده آمریکا بود که به ترتیب کاهشی بالغ بر 50 درصد و 40 درصدی را تجربه کرده اند.

بر اساس گزارشی که در مجله فوربس آمده است، به همین علت بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اوضاع بازار خودرو در اروپا و ایالات متحده که بدون شک از بزرگترین و مهمترین بازارهای خودرو در جهان به شمار می روند، در ماه آوریل رو به وخامت خواهد رفت چراکه آنها معتقدند با کنترل و مهار ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط آزاد بازار فروش خودرو در اروپا و آمریکا

سقوط آزاد بازار فروش خودرو در اروپا و آمریکا