مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-08اقتصادي

چند وعده دانشجویی که قرار است در سال جدید محقق شود


چند وعده دانشجویی قرار است در سال جدید محقق شود که بنا بر اعلام مسئولان با اجرای آنها عدالت بیشتری در حوزه تسهیلات دانشجویی اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشجویان در سال جدید با تغییراتی در بخشهای تسهیلات دانشجویی و رفاهی مواجه می شوند.

تغییراتی که مسئولان این حوزه آموزش عالی از سال گذشته وعده آنها را برای سال 99 داده اند.

در زیر به برخی از این وعده ها پرداخته ایم: هدفمند سازی و تجمیع وام های دانشجویی اجرای طرح افزایش و هدفمند سازی وام های دانشجویی در سال 99 یکی از وعده هایی است که توسط مسئولان ذیربط مطرح شد، با اجرای طرح تجمیع و هدفمندسازی وام ها، نوع و افزایش مبالغ وام ها متناسب سازی می شود.

در حال حاضر 22 نوع وام دانشجویی در صندوق رفاه پرداخت می شود که بعد از اجرای این طرح و تجمیع وام ها، 22 نوع وام به 4 الی 5 وام تبدیل خواهد شد.

اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی طرح آمایش خدمات دانشجویی یکی از طرح هایی است که سال گذشته توسط سازمان امور دانشجویان تدوین و قرار شد در سال 99 اجرا شود.

اکنون سند آمایش در حوزه خدمات رفاه دانشجویی، در حال آماده سازی است و سامانه های مربوط به آن در 4 بخش کشوری، منطقه ای، استانی و دانشگاهی ایجاد می شود که بر اساس استانداردهای مشخص شده هر دانشگاه می تواند بر اساس ضریب محرومیت و برخورداری از خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند وعده دانشجویی که قرار است در سال جدید محقق شود

چند وعده دانشجویی که قرار است در سال جدید محقق شود