مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-08پزشكي

صدای این رفت و آمدها دو هفته بعد بلند می شود


در چند روز اخیر، بازگشت بخشی از کارمندان دولتی و نیروهای بخش خصوصی به کار باعث شده کم کم رفت و آمد در خیابان ها و محله های شهر جان دوباره بگیرد.

- ایسنا/اصفهان در چند روز اخیر، بازگشت بخشی از کارمندان دولتی و نیروهای بخش خصوصی به کار باعث شده کم کم رفت و آمد در خیابان ها و محله های شهر جان دوباره بگیرد.

این درحالی است که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هشدار می دهد اگر امروز سدها را برداریم و اجازه دهیم تردد اتفاق بیفتد، چهار پنج روز دیگر شاهد افزایش بیماران علامت دار، حدود دو هفته بعد افزایش ورودی بیمارستان ها و حدود یک ماه دیگر افزایش مرگ و میرها هستیم.

با لباس سرهمی تعمیر خودرو جلوی مغازه ایستاده و بلندبلند به همسایه می گوید: باید خیلی بد شانس باشیم که کرونا بگیریم، شنیده ام بعضی ها ناقلند و ویروس را بین بقیه پخش می کنند.

مغازه خوار و بار فروشی، سوپر گوشت، میوه و مواد غذایی و بیشتر تعمیرگاه های خودرو هم باز هستند و مشتریان در حال رفت و آمد در آنها.

آقای درستکار که صاحب یک مغازه گلفروشی است، می گوید: از فروش شب عید گذشتیم، اما تعداد زیادی گل و گیاه در مغازه دارم که هر روز باید به آنها رسیدگی کنم، برای همین با کارگرهای روزمزد تسویه حساب کرده ام و فقط خودم چند ساعتی از روز را در مغازه هستم و به گل ها رسیدگی می کنم و تک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای این رفت و آمدها دو هفته بعد بلند می شود

صدای این رفت و آمدها دو هفته بعد بلند می شود