مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-08سياسي

مشارکت تشکل های دینی لرستان در پویش به توان ما


حجت الاسلام سعید مهدوی امین روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان بیاید و به مقابله با این ویروس منحوس بپردازد.

وی افزود: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با راه اندازی پویش ملی به توان ما با استفاده از نیروهای هیات های مذهبی برای امداد رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم در سراسر کشور فعالیت می کند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: سه هزار نفر از مبلغان و اعضای هیات های مذهبی لرستان در قالب 177 گروه جهادی ضمن پیوستن به پویش ملی به توان ما با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای این استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله های مختلف خصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد استان به صورت شبانه روزی در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی پویش ملی به توان ما توسط سازمان تبلیغات اسلامی، با اطلاع رسانی عمومی این اداره کل به اقشار مختلف مردم تاکنون 51 تشکل دینی و 16 نفر از چهره های شاخص استان از جمله نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد به عضویت این پویش درآمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت تشکل های دینی لرستان در پویش به توان ما

مشارکت تشکل های دینی لرستان در پویش به توان ما