مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-08ورزشي

عامری: تابستان فرصت خوبی برای برگزاری پلی آف است/ لیگ بعدی از شهریور آغاز شود


تابستان فرصت خوبی است که مرحله پلی آف لیگ برتر را برگزار کنیم.

- هادی عامری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری یا لغو ادامه لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: اولویت اول سلامت جامعه است و اگر خطری آن را تهدید کند، مسابقات برگزار نشود، بهتر است، اما اگر شرایط رو به بهبودی باشد و تا آخر اردیبهشت این ویروس از بین برود، اول تابستان فرصت خوبی است که پس از یک ماه آماده سازی تیم ها، پلی آف را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه المپیک به تعویق افتاده و تیم ملی هم برنامه ای در تابستان ندارد، می توان مسابقات را ادامه داد، چون در این فصل شاهد مسابقات خوبی بودیم و پلی آف هم جذابیت زیادی خواهد داشت.

مدیر تیم بسکتبال شیمیدر با اعلام این پیشنهاد که لیگ فصل بعد هم از اوایل شهریور آغاز شود گفت: در این صورت هم مسابقات تا اسفند ماه امسال به پایان می رسد و هم تیمی که می خواهد به باشگاه های آسیا برود، آماده تر خواهد بود.

در سال های گذشته چون لیگ دیرتر از باشگاه های آسیا آغاز می شد، نماینده ایران بدون آمادگی به مسابقات می رفت و شرایط سختی داشت.

عامری عنوان کرد: تنها مسئله ای که در صورت برگزاری بازی ها در تابستان وجود دارد، بحث بازیکنان خارجی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامری: تابستان فرصت خوبی برای برگزاری پلی آف است/ لیگ بعدی از شهریور آغاز شود

عامری: تابستان فرصت خوبی برای برگزاری پلی آف است/ لیگ بعدی از شهریور آغاز شود