مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-08سياسي

همکاری پدافند غیرعامل و فرهنگستان پزشکی برای تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک


نشست تخصصی مشترک قرارگاه پدافند زیستی کشور و فرهنگستان علوم پزشکی برگزار و در آن بر همکاری دوجانبه برای تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک کشور تاکید شد.

- نشست تخصصی مشترک قرارگاه پدافند زیستی کشور و فرهنگستان علوم پزشکی برگزار و در آن بر همکاری دوجانبه برای تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان پدافند غیرعامل کشور، نشست تخصصی مشترک قرارگاه پدافند زیستی کشور و فرهنگستان علوم پزشکی با موضوع بررسی پاندمی COVID-2019 با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، سردار مهدی پور جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه سردار دکتر جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی کشور به ارائه گزارشی از اقدامات این قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور چین، اقدامات اولیه در سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز با آماده باش کامل قرارگاه پدافند زیستی کشور از اوایل بهمن ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، نخستین کارگروه های هماهنگی بین دستگاه های متولی بخش بهداشت، سلامت و امداد کشور برگزار شد و به آنها اعلام آماده باش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پدافند غیرعامل و فرهنگستان پزشکی برای تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک

همکاری پدافند غیرعامل و فرهنگستان پزشکی برای تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک