مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-08دانش

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسکناس از سوی پژوهشگران دانشگاه سهند طراحی و ساخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران تیم فناور واحد تحقیق و توسعه EAF NEXT، مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی سهند، در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا (کووید - 19، - پژوهشگران تیم فناور واحد تحقیق و توسعه مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی سهند، در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا موفق به طراحی و ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسکناس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران تیم فناور واحد تحقیق و توسعه EAF NEXT، مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی سهند، در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا (کووید - 19، موفق به طراحی و ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسکناس Smart Device Of Money Disinfection) شدند.

سید سعید آل هاشمی، سرپرست این تیم و از دانشجویان مهندسی برق دانشگاه در این خصوص افزود:طبق اعلام مراجع بهداشتی پزشکی، پول یکی از خطرناکترین روش های شیوع بیماری کرونا است و بانک ها و موسسات مالی میتوانند یکی از خطرناکترین نقاط از لحاظ آلودگی ویروسی باشند.

متاسفانه تاکنون 18 تن از کادر امور بانکی کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، جان باخته اند که باعث تاسف است.

آل هاشمی تصریح کرد: این تیم پس از شیوع بیماری کرونا در کشور مجموعه ای از فعالیت های پژوهشی را در راستای مهار و مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسکناس از سوی پژوهشگران دانشگاه سهند طراحی و ساخته شد

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسکناس از سوی پژوهشگران دانشگاه سهند طراحی و ساخته شد