مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-08سياسي

حمایت از 300 خانواده نیازمند در مسجد فاطمه الزهرا(س) قم


امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) قم گفت: به همت خیرین موفق به شناسایی و تشکیل 300 پرونده برای نیازمندان شده ایم که تحت پوشش خدمات کمک رسانی این مسجد در آمده اند.

- قم - امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) قم گفت: به همت خیرین موفق به شناسایی و تشکیل 300 پرونده برای نیازمندان شده ایم که تحت پوشش خدمات کمک رسانی این مسجد در آمده اند.

حجت الاسلام محمدرضا غلامی رکن آبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به حمدلله و با عنایت معتمدین و خیرین از استان های مختلف کشور در طول سال اقدام به شناسایی و رسیدگی به خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار شهر بویژه منطقه امامزاده ابراهیم و نیروگاه کرده ایم.

وی ادامه داد: در طول این مدت علاوه بر این خانوارهای نیازمند، تعداد کثیری از نیازمندان به صورت موردی مورد حمایت مسجد قرار گرفته اند.

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) منطقه امامزاده ابراهیم عنوان کرد: در دو طرح ویژه قبل از عید و انتخابات که بحث کرونا مطرح شد به هر خانواده 2 سبد کالا و یک پک بهداشتی اهدا کرده ایم و با مشارکت خیرین، تعداد زیادی ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده سطوح و ضد عفونی کننده دست در اختیار نیازمندان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 300 خانواده نیازمند در مسجد فاطمه الزهرا(س) قم

حمایت از 300 خانواده نیازمند در مسجد فاطمه الزهرا(س) قم