مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-08پزشكي

دو داروی سنتی درمان کرونا در مراحل کارآزمایی بالینی


مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر دو دارو در حوزه طب سنتی در حوزه درمان کرونا، در حال طی کردن مراحل کارآزمایی بالینی قرار دارد و تاکنون نتایج خوبی داشته است اما تا به قطعیت رسیدن موضوع صبر می کنیم و سپس اثربخشی این دارو از طریق مراجع .

- مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر دو دارو در حوزه طب سنتی در حوزه درمان کرونا، در حال طی کردن مراحل کارآزمایی بالینی قرار دارد و تاکنون نتایج خوبی داشته است اما تا به قطعیت رسیدن موضوع صبر می کنیم و سپس اثربخشی این دارو از طریق مراجع قانونی مانند وزارت بهداشت به مردم اطلاع داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود رضا شمس اردکانی- مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ودکتر حسین رضایی زاده – رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران در ارتباط ویدئو کنفرانسی باخبرنگاران به برخی از سوالات در زمینه تاثیر گذاری طب ایرانی در درمان بیماران مبتلا به کرونا پاسخ دادند.

دکتر اردکانی با اشاره به این که در طی مدت گذشته با ارتباط های به شکل ویدئو کنفرانس با پزشکان و متخصصان طب سنتی در کشور چین نیز ارتباط برقرار کرده اند، گفت: در خصوص روش های غیر کلاسیک برای کنترل و پیشگیری از کرونا تبادل نظرهایی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو داروی سنتی درمان کرونا در مراحل کارآزمایی بالینی

دو داروی سنتی درمان کرونا در مراحل کارآزمایی بالینی