مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-08سياسي

تلاش های پلیس برای مقابله با شیوع کرونا نوعی امر به معروف است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی که با بحران کرونا درگیریم، - تلاش های پلیس برای مقابله با شیوع "کرونا" نوعی امر به معروف است ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی که با بحران کرونا درگیریم، عبادت و امر به معروف است.

آیت الله مصطفی علماء در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، اظهارکرد: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: همدلی و وحدت رویه مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است که در راستای سلامت مردم انجام می شود.

آیت الله علماء با تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخواده شایان تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های پلیس برای مقابله با شیوع کرونا نوعی امر به معروف است

تلاش های پلیس برای مقابله با شیوع کرونا نوعی امر به معروف است