مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-08سياسي

توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه گذاری ها را به میزان مطلوبی می رساند


نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه گذاری ها را به میزان مطلوبی می رساند، گفت: - سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با بیان اینکه توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه گذاری ها را به میزان مطلوبی می رساند، گفت: سرمایه گذاران جدیدی وارد این شهرستان شدند و این موضوع زمینه ایجاد اشتغال را ایجاد می کند.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت ما در سرخس بحث توسعه اشتغال است، زیرا اشتغال مهم ترین نیاز این شهرستان است، حجم نرخ بیکاری در سرخس بالا بوده، باید سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز را در سرخس بیشتر کنیم.

وی درباره تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس بیان کرد: متاسفانه اعتبارات مجتمع فرهنگی این شهرستان فقط در حد اعتبارات شهرستانی دیده شده و برای راه اندازی این مجتمع اعتبار ویژه ای لازم داریم، امیدواریم که بتوانیم با اعتبار تقویتی و ویژه ای پس از چندین سال در سال 99 آن را به مرحله بهره برداری برسیم.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی هنری سرخس بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله تجهیز است موضوع را از طریق وزارت ارشاد پیگیری می کنیم، سعی داریم از اعتبارات ملی برای آن تخصیص بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه گذاری ها را به میزان مطلوبی می رساند

توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه گذاری ها را به میزان مطلوبی می رساند