مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-08پزشكي

اهداء 5000 محلول ضدعفونی از سوی اطلاعات سپاه یزد


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به کشفیات و دستاوردهای سپاه استان در بحث مقابله با شیوع کرونا، گفت: پنج هزار محلول ضدعفونی دست اهدایی از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به استان یزد به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اهداء شد.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به کشفیات و دستاوردهای سپاه استان در بحث مقابله با شیوع کرونا، گفت: پنج هزار محلول ضدعفونی دست اهدایی از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به استان یزد به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اهداء شد.

سرهنگ حسین زارع کمالی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت خدمات سپاه برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: سپاه الغدیر از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا در استان یزد، ارائه خدمات متعدد اعم از گندزدایی، توزیع بسته های معیشتی و همراهی نیروی انتظامی در کاهش ترددهای درون شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی برگزاری رزمایش پدافند میکروبی در تمام شهرستان های استان یزد را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه دانست و افزود: برابر دستور مقام معظم رهبری و ابلاغ فرمانده کل سپاه، سپاه الغدیر یزد تا پایان رفع آلودگی کامل برای مردم و در کنار مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 5000 محلول ضدعفونی از سوی اطلاعات سپاه یزد

اهداء 5000 محلول ضدعفونی از سوی اطلاعات سپاه یزد