مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-08سياسي

ثبت بیش از 100 گزارش تخلف در مورد کرونا در سامانه سجام گیلان


معاون امور اجتماعی رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت های مردمی باهدف مواجهه مناسب با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: بیش از 100 گزارش تخلف در سطح استان توسط دیده بانان استان گیلان در سامانه سجام قوه قضاییه ثبت شده است.

- جان احمد آقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به همگامی دستگاه قضا با ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: با عنایت به تأکید رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر همکاری همه جانبه دستگاه قضایی با ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در اقدامی نوآورانه و به منظور حمایت از اقدامات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، صفحه ویژه گزارش های کرونا را در سامانه سجام قوه قضاییه به آدرس sajam.

scpd.

ir فعال کرد.

وی با بیان اینکه همه شهروندان و آحاد مردمی می توانند با مراجعه به سامانه سجام نسبت به ثبت تخلفات اقدام کنند، افزود: خوشبختانه این موضوع با استقبال مردمی مواجه و گزارش های زیادی در این خصوص واصل شده است.

معاون امور اجتماعی رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت دیده بانان پیشگیری تصریح کرد: با ورود ویروس کرونا به کشور و آماده باش تمامی دستگاه ها و سازمان ها و استفاده حداکثری از امکانات، تجهیزات و نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 100 گزارش تخلف در مورد کرونا در سامانه سجام گیلان

ثبت بیش از 100 گزارش تخلف در مورد کرونا در سامانه سجام گیلان