مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-08سياسي

نمایشگاه سمپوزیم نقاشی دفاع مقدس در مازندران برپا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، روح الله ایرانمهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی و بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنر تجلی اندیشه ها، عواطف و احساسات نیرومندی است که انسان آنها را تجربه کرده است، اظهار داشت: این تجلی ظاهری به وسیله خط ها، رنگ ها، حرکات و اشارات، اصوات و کلمات صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: هنر انقلابی با توجه به این تعریف، هنر مدافع ارزش هایی است که در جریان انقلاب شکل گرفته است و این ارزش ها را مطالبه و در راستای تبیین آن می کوشد و هنرمند انقلابی می بایست دغدغه مند و آرمانگرا باشد و برای شناخت درست از اهداف و ماهیت انقلاب و تحلیل درست حوادث و وقایع در جهت تبیین آن گام بردارد.

این مسئول ادامه داد: امروز با توجه به هجمه وسیع جبهه استکبار در حوزه فرهنگ و استفاده از ابزار هنر به شکل حرفه ای و با سرمایه گذاری بسیار زیاد برای خلق آثار هنری کاذب جهت مقابله با انقلاب اسلامی، نیازمند هنرمندانی انقلابی در خط مقدم جبهه فرهنگی برای خلق آثار هنری صادق هستیم.

وی در ادامه استان مازندران را از استان های دارای استعدادهای ناب هنری در رشته های مختلف هنری برشمرد که بخش اعظم آنها روحیه انقلابی و جهادی و احساسات پاک و ناب برگرفته از تعالیم روح بخش اسلام، پیشگام در تولید و خلق آثار هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سمپوزیم نقاشی دفاع مقدس در مازندران برپا می شود

نمایشگاه سمپوزیم نقاشی دفاع مقدس در مازندران برپا می شود