مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-08اقتصادي

واحدهای صنفی پلمب شده در شاهین دژ به 150 باب رسید


امان الله نقدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمامی واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب آن واحد جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

وی با بیان اینکه به این واحدها سه تا چهار بار قبل از پلمب تذکر داده شده بود، ادامه داد: در همین ارتباط بازرسان این اداره تاکنون 500 اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کرکره نیمه باز مغازه ها نیز ممنوع اعلام شده است، اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند.

نقدی گفت: روز گذشته، سه شنبه نیز سه باب قلیان سرا در بخش کشاورز شاهین دژ پلمب شده که در بازرسی از آنها در هر کدام بیش از 10 نفر مشغول استعمال قلیان بودند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مالکان مغازه های سطح شهرستان بیان کرد: تاکنون صاحبان مغازه های مجتمع های تجاری این شهرستان در یک اقدام خداپسندانه تعدادی از مستاجران خود را از پرداخت اجاره بهای 2 ماه مغازه های خود معاف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی پلمب شده در شاهین دژ به 150 باب رسید

واحدهای صنفی پلمب شده در شاهین دژ به 150 باب رسید