مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-08اقتصادي

486 واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد


حسین طلوعیان روز چهارشنبه اظهار داشت: بیشترین واحد صنفی پلمب شده استان مربوط به گرگان، گنبد، آزادشهر، علی آباد و کردکوی است و مراوه تپه و گالیکش نیز با توجه به رعایت صنوف، هیچ واحد پلمب شده ای نداشتند.

وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل به 2 دسته با ریسک بالا و کم ریسک تقسیم بندی شدند که مشاغل با ریسک بالایی پس از 23 فروردین نیز همچنان تعطیل خواهند بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: واحدهای صنعتی و معدنی جزو واحدهای پرریسک محسوب می شوند و برای واحدهایی مثل معادن زغال سنگ و واحدهای تولیدی شن و ماسه هم باید تدابیری اتخاذ شود تا طبق مقررات به فعالیت خود ادامه دهند.

طلوعیان به همراهی صنایع گلستان برای کمک به بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در برخی واحدهای صنعتی استان شاهد تراکم بالای نیروی کار هستیم که مسوولان این واحدها به صورت داوطلبانه فعالیت خود را کاهش داده و از یک سوم ظرفیت نیروی کار خود در هر شیفت استفاده می کنند.

وی همچنین به تلاش واحدهای تولیدی استان برای تامین نیاز گلستان به مواد بهداشتی خبر داد و گفت: در حال روزانه حدود 28 هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطوح در استان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

486 واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد

486 واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد