مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-08اقتصادي

رسیدگی به بیش از 16 هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان


علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال گذشته متخلفین بیش از یک هزار میلیارد ریال توسط تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند، گفت: تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی به پرونده های ارجاعی، نسبت به برگزاری گشت های مشترک با مراجع نظارتی در طرح های مختلف نیز اقدام کرده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در سال گذشته تعداد 16 هزار و 386 فقره پرونده تخلفات اقتصادی وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده و تعداد 16 هزار و 625 فقره توسط شعب ویژه رسیدگی و مختومه شده که بیانگر عملکرد بیش از 100 درصدی این اداره کل است.

وی ادامه داد: از این پرونده ها تعداد 13 هزار و 374 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، تعداد یک هزار و 591 فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد یک هزار و 421 فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

حسن پور عنوان کرد: متهمان در مجموع یک هزار و 736 میلیارد و 199 میلیون و 893 هزار و362 ریال جریمه شدند.

وی یاداور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان شعار ا م س ا ل (جهش تولید) را سرلوحه کار خود قرار داده و ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی درجهت پیشگیری از تخلفات اقتصادی و رسیدگی فوری به پرونده ها را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 16 هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

رسیدگی به بیش از 16 هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان