مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-08سياسي

استاندار خراسان رضوی: در صورت نیاز تعطیلی ها تمدید خواهد شد


علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با روسا و معاونان بهداشتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی بهداشت افزود: اتحاد و همدلی خوبی میان تمامی مسوولان استان در زمینه کنترل و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد و جا دارد از نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، فرمانداران و ائمه جمعه استان و تمامی مدیران استانی و شهرستانی و عموم مردم قدردانی شود.

وی ادامه داد: بودجه مورد نیاز هر شهرستان در حوزه سلامت و درمان بیماران مبتلا به کرونا به صورت کامل اختصاص می یابد تا نمایندگان شهرستان های استان در حوزه بهداشت و درمان هیچگونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

وی گفت: مشکلی بابت ماسک و محلول های ضدعفونی کننده در خراسان رضوی دیده نمی شود و در قالب طرح حمایت از بیماران خاص با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان، اقلام حفاظتی و بهداشتی به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار داده می شود.

رزم حسینی افزود: بسته های معیشتی با دستور رییس جمهوری در حال توزیع بوده و تاکنون بیش از 300 هزار بسته در این استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: نقش مردم در پیشگیری از بیماری ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو خواستار ادامه همکاری های مردمی تا زمان ریشه کنی ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: در صورت نیاز تعطیلی ها تمدید خواهد شد

استاندار خراسان رضوی: در صورت نیاز تعطیلی ها تمدید خواهد شد