مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-08اقتصادي

شالیکاران مازندران از فرصت نشاکاری مکانیزه استفاده کنند


عزیزالله شهیدی فر روز چهارشنبه در حاشیه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مازندران درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این که بانک های نشا با حداکثر و حتی بیشتر از ظرفیت در حال تهیه بوته برای انجام نشا کاری مکانیزه هستند، بسیاری از شالیکاران نیز با تهیه سینی در صدد تهیه بوته شالی برای کشت با دستگاه شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار این که رعایت پروتکل های بهداشتی در فعالیت های کشاورزی یک اصل است و امروز دانش کشاورزان نیز به همت رسانه ها درحوزه چگونگی رعایت موازین بهداشتی کامل شده است ، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته روستاییان مازندران در 45 روز اخیر کمترین آسیب را از بیماری کرونا داشته اند.

وی ادامه داد: اگرچه روستاییان تا کنون به درستی همه موارد را رعایت کردند ولی از امروز که حدود 60 درصد نشا کاری باید به صورت سنتی و با بکار گیری کارگران انجام شود ،این موضوع به دغدغه جدی استان تبدیل شده است.

شهیدی فر با بیان اینکه دامداران ، آبزی پروران ، صاحبان صنعت طیور و گل و گیاه و همچنین باغداران استان تا کنون به درستی همه موازین بهداشتی را در فعالیت کشاورزی رعایت کردند ، گفت: با شروع نشا کاری دغدغه شیوع ویروس کرونا جدی است واگر موارد مهم در رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله تردد ، اسکان ، تهیه غذا و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیکاران مازندران از فرصت نشاکاری مکانیزه استفاده کنند

شالیکاران مازندران از فرصت نشاکاری مکانیزه استفاده کنند