مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:502020-04-08سياسي

بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فارس با رویکرد رسانه ای و مجازی


دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب اسلامی فارس از برگزاری هفته هنری انقلاب اسلامی با رویکرد رسانه ای و مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید فرجی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: این هفته با رویکرد متناسب فضای جاری و با انتشار پیام نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شیراز آغاز می شود.

وی افزود: هنر انقلاب اسلامی همواره با واقعیت های جامعه انقلابی ارتباط ملموس داشته و امسال نیز این هفته با رویکرد حضور در فضای مجازی و رسانه ای برگزار می شود.

وی افزود: 20 فروردین سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی رو هنر انقلاب اسلامی و آغاز هفته ای به این نام است و ما نیز وظیفه داریم این مناسبت را گرامی داریم اما اگر یک درس از آوینی آموخته باشیم فرزند زمانه خویش بودن است، لذا ما نیز برنامه را با تمرکز بر فضای جاری سامان داده ایم.

دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: شعار محوری سال قبل گام دوم و هنر انقلاب اسلامی بود امسال اما بدین مناسبت هدف گیری ما و شعار محوری این هفته هنر امیدآفرین انتخاب شده است.

وی گفت: دو رویداد عمده با عناوین پویش کتاب – نمایش 20 و مسابقه ادبی غیر حضوری … که ایام غم نخواهد ماند برای این ایام تدارک دیده شده که مهلت شرکت در آنها تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فارس با رویکرد رسانه ای و مجازی

بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فارس با رویکرد رسانه ای و مجازی