مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-08اقتصادي

تولید سالانه 300 هزار قطعه ایمپلنت پزشکی در ارومیه


محمدباقر حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 نفر از مهندسان مکانیک، بیوتکنولوژی، شیمی و پزشکی در این واحد تولیدی با 100 درصد ظرفیت فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی از سال 1385 با دریافت مجوزها و استانداردهای لازم فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: نبود وابستگی به کشورهای خارجی و کارآفرینی و اشتغال نیروهای جوان و تحصیل کرده از عمده علل راه اندازی ایده این واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: این شرکت نخستین تولیدکننده ایمپلنت های آناتومیکال استیل و تیتانیوم در ایران بوده و توانسته با ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه صنعتی ارومیه اقدام به تولید پلاک کالکانئال بیژن پلیت تیتانیوم و دستگاه های الکترو پولیش و آنادایزینگ کند.

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آترا ارتوپد ارومیه گفت: واحدهای آنادایز، لیزر، پولیشینگ و کنترل کیفیت از بخش های وابسته این واحد تولیدی هستند.

حسین زاده با اشاره به مشکلات بخش تولید، اظهار داشت: این واحد تولیدی مشکلات بانکی و بیمه ای ندارد ولی به دلیل نبود نقدینگی کافی و تحریم واحدهای تولیدی با مشکل مواجه است و در این راستا از اداره مالیاتی درخواست همکاری بیشتر در راستای جهش تولید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 300 هزار قطعه ایمپلنت پزشکی در ارومیه

تولید سالانه 300 هزار قطعه ایمپلنت پزشکی در ارومیه