مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:202020-04-08دانش

به تعویق افتادن سال تحصیلی موجب نگرانی دانشجویان و خانواده های آنان شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اراک در نامه ای سرگشاده که به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، - جمعی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اراک در نامه ای سرگشاده نسبت به وضعیت تحصیلی خود و به تعویق افتادن زمان فارغ التحصیلی دانشجویان ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اراک در نامه ای سرگشاده که به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه آزاد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد، رییس دانشگاه آزاد اراک، رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اراک و اعضای هیات علمی این دانشکده رونوشت شده است، نکاتی را درباره وضعیت تحصیلی و برگزاری آزمون نهایی پرستاری مطرح کردند.

در این نامه آمده است:ضمن عرض سلام و خسته نباشید به محضر همه ی اساتید محترم و تبریک فصل بهار و اعیاد شعبانیه به خدمت شما بزرگواران.

ابتدا ضمن اشاره به یک مقدمه در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری امتحان فاینال به اصل موضوع می پردازیم.

همچنان که استحضار دارید با توجه به شیوع کرونا ویروس یا همان کووید19 و عوارض و عواقب ناشی از آن و همچنین تصمیماتی که درخصوص تعطیلی دانشگاه ها گرفته شد و نیز طبق بند های 13 و 14 نامه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تعویق افتادن سال تحصیلی موجب نگرانی دانشجویان و خانواده های آنان شده است

به تعویق افتادن سال تحصیلی موجب نگرانی دانشجویان و خانواده های آنان شده است