مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:102020-04-08بين الملل

ورود تجهیزات جدید و نیروهای تازه نفس از امارات به لیبی


یک منبع لیبیایی از اختصاص یک پل هوایی از امارات به لیبی و ورود تجهیزات جدید و مزدوران تازه نفس برای کمک به «خلیفه حفتر» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره بین الملل خبرگزاری فارس، منابع لیبیایی از ورود تجهیزات نظامی پیشرفته و مزدوران تازه نفس از مقصد امارات به پایگاههای وابسته به خلیفه حفتر در لیبی خبر دادند.

به نوشته وبگاه العربی الجدید ، یک منبع وابسته به اردوگاه خلیفه حفتر در پارلمان طبرق می گوید پایگاههای الجفره و الخادم در شرق لیبی به پل هوایی انتقال تجهیزات نظامی و مزدوران اماراتی به مواضع نظامی نزدیک طرابلس تبدیل شده اند.

به گفته وی هدف از رسیدن این تجهیزات، استقرار سامانه های دفاع هوایی در غرب لیبی و همچنین رهگیری پهپادهای دولت وفاق ملی است.

همچنین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی دوباره پایگاه هوایی الوطیه نیز به دست نیروهای خلیفه حفتر رسیده است.

این عضو پارلمان طبرق همچنین گفت که نیروهای روسی فاگنر به خلیفه حفتر گفته اند که در صورت عدم محافظت از پایگاهها و مواضعشان، دیگر حاضر به جنگیدن نیستند و از این رو خلیفه حفتر تلاش دارد با خرید زمان، نیروهای خود را تقویت کند.

او در ادامه گفت که جبهه نبرد در اطراف شهر سرت و طرابلس فرسایشی شده و پایگاه پلیس نظامی هون در 650 کیلومتری جنوب غرب طرابلس و مقر یگان زرهی در شهر سوکنه در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تجهیزات جدید و نیروهای تازه نفس از امارات به لیبی

ورود تجهیزات جدید و نیروهای تازه نفس از امارات به لیبی