مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-08سياسي

160 تیم بسیجی جهت پایش سلامت در مهرستان در حال خدمت رسانی هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: در ورودی و خروجی شهر مهرستان و بخش «آشار» جهت کنترل و پایش سلامت 160 تیم بسیجی حضور دارند.

- مهرستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: در ورودی و خروجی شهر مهرستان و بخش آشار جهت کنترل و پایش سلامت 160 تیم بسیجی حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امشب نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با حضور اصحاب رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی با موضوع اقدامات پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا در محل این ناحیه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در ارتباط مردم و مسئولین دارند و مطالبات مردم که بسیار حائز اهمیت است را به مسئولین گوشزد می کنند.

سرهنگ حسین نکویی افزود: گروه های جهادی بسیج جهت مقابله با ویروس کرونا در راستای کمک به جهادگران سلامت و همچنین غربالگری اقداماتی را انجام داده اند.

وی گفت: با توجه به استقرار تیم های مرکز بهداشت، هلال احمر، نیروی انتظامی در ورودی و خروجی شهر مهرستان و بخش آشار جهت کنترل پایش سلامت 160 تیم بسیجی نیز حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: عملیات ضد عفونی و گندزدایی شهر مهرستان و آشار در چندین مرحله، توزیع 200 بسته بهداشتی و توزیع 500 سبد غذایی بین نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 تیم بسیجی جهت پایش سلامت در مهرستان در حال خدمت رسانی هستند

160 تیم بسیجی جهت پایش سلامت در مهرستان در حال خدمت رسانی هستند