مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 19:252020-04-08پزشكي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین، آیا ویروس کرونا برای زنان باردار خطرناکتر است؟، آخرین وضعیت حضور و سلامت نمایندگان اصفهان در مجلس چگونه است؟، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه 20 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین رییس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوعیت ترددهای شهری و بین شهری توضیحاتی ارائه داد.

آیا ویروس کرونا برای زنان باردار خطرناکتر است؟ مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: معمولا زنان باردار در صورت ابتلا به بیماری های تنفسی علائم بیماری را با شدت بیشتری نشان می دهند.

آخرین وضعیت حضور و سلامت نمایندگان اصفهان در مجلس چگونه است؟ فارس در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت حضور و سلامت نمایندگان اصفهان در جلسه علنی امروز پرداخته است.

روزگار غریب المپیکی ها و مدال آوران ورزش/ غفور در ایتالیا خانه نشین شد، کومان و فالکون در ایران! با اتمام موقت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح کشورنیز ، شاید اصلی ترین معضل ورزشکاران حرفه ای در روزهای جاری، چگونگی و شرایط بالا نگه داشتن سطح آمادگی جسمانی است، برای روشن شدن این موضوع، شرایط ورزشکاران رشته های مختلف در این روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته