مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-08پزشكي

کرونا و دلتنگی های کودکانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،در شرایطی که خانواده ها همچنان برای رهایی از ویروس کرونا با چشم پوشی از هر رفت و آمدی سعی در خانه ماندن و محافظت از فرزندان خود دارند کودکان نیز به ناچار و گاهی بدون درک درستی از لزوم تدوام ماندن در خانه روزگار را سپری می کنند.

کودکان پر انرژی با شادی های کودکانه که روزگار خوشی را در فضاهای آموزشی و خانوادگی بدون هر دلهره ای از رفت و آمدهاسپری می کردند، به یکباره خود را در فضای خانه و ملزم به بیشترین رعایت نکات بهداشتی در می یابند.

دلشان برای بقیه دوستانشان تنگ شده در هر تماسی با اقوام فامیل می گویند باور کنید ما کرونا نداریم، تصویری از بودن و نبودن ویروس به تمیزی خانه و دست ها گره خورده و الان خیلی برایی کودکان راحت نیست که ببیند وقتی خانه تمیز است چرا کسی نمی آید.

کودکان لوح مبهی از کرونا و دلیل این همه در خانه ماندن را در خاطر خود ثبت خواهند کرد که در این راستا همت و تلاش خانوادها برای ثبت خاطراتی خوش در کانون خانه و خانوداه ها لازم است.

تلاش برای محاظت اعضای خانواده ها به ویژه کودکان اولویت امروزی هر خانواده ای است اما باید توجه داشت که سلامت جسمی کودکان در این بحران تنها ترین اولویت نیست بلکه سلامت روح و روان آنها ایینه ای که تا سالیان و بلکه در تمام عمر کودکان ما را همراهی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و دلتنگی های کودکانه

کرونا و دلتنگی های کودکانه