مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-09اقتصادي

پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شوند؛ وزارت بهداشت تاییدشان کند


در حالی که طبق آخرین توافق اعلام شده برای آغاز فعالیت های اقتصادی کمتر از 10 روز دیگر باقی نمانده، برخی معتقد به تمدید تعطیلی ها تا ریشه کن شدن ویروس منحوس هستند و برخی نیز نظر بر آغاز فعالیت ها، - پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شوند؛ وزارت بهداشت تاییدشان کند در حالی که طبق آخرین توافق اعلام شده برای آغاز فعالیت های اقتصادی کمتر از 10 روز دیگر باقی نمانده، برخی معتقد به تمدید تعطیلی ها تا ریشه کن شدن ویروس منحوس هستند و برخی نیز نظر بر آغاز فعالیت ها، آن هم در سالی که به نام جهش تولید نام گرفته است، اعتقاد دارند.

دبیر انجمن همگن قطعه سازی معتقد است، همانگوکه خواستار تعطیلی خودروسازان و قطعه سازان شده بودیم، انتظار داریم که در این مدت، پروتکل های بهداشتی تدوین شده، مورد تاکید وزارت بهداشت قرار گیرد و سپس زیرساخت های اجرای آن در صنایع فراهم شود.

آرش محبی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در رابطه ضرورت تولید با رعایت جدی اصول بهداشتی و الزامات مقابله با کرونا در سالی جهش تولید و درباره تحقق آن، اظهار کرد: لازم است که از شتابزدگی درتصمیم گیری ها که سبب تصمیم های ناپخته می شود اجتناب شود.

در تمامی نامه ها، بخشنامه و ابلاغیه ها از سوی دولت به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره می شود؛ در صورتی که این پروتکل های بهداشتی که مورد تایید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شوند؛ وزارت بهداشت تاییدشان کند

پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شوند؛ وزارت بهداشت تاییدشان کند