مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-09اقتصادي

آغاز عملیات ساخت 24 واحد مسکونی خیرساز در خوانسار


رییس بنیاد مسکن شهرستان خوانسار با اشاره به آغاز ساخت 24 واحد مسکونی خیرساز در خوانسار ، گفت: سال گذشته 50 فقره سند مالکیت منازل در روستاهای خوانسار صادر شده است.

- محمد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در تشریح عملکرد یکساله بنیاد مسکن خوانسار اظهار داشت: در حوزه مسکن شهری، عملیات اجرای پروژه مسکونی، اداری و تجاری شهدا در شهر خوانسار به تعداد 40 واحد در زمینی به مساحت یک هزار و 278 متر مربع و با زیربنایی به متراژ تقریبأ 5700 متر مربع در حال اجرا است.

اخذ پروانه ساختمانی برای 30 واحد مسکن روستایی وی با اشاره به اینکه با پیگیری ها اخذ پروانه ساختمانی 30 واحد مسکونی در روستای قودجان خوانسار دریافت شده است، افزود: احداث ساختمان به متراژ 350 متربع در محل فرمانداری خوانسار با مشارکت شهرداری انجام شده است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان خوانسار گفت: سال گذشته براساس ماده 133 اسناد مالکیت روستایی، 50 فقره سند مالکیت منازل در روستاهای شهرستان خوانسار صادر شده است.

وی با بیان اینکه جهت کمک به ساخت واحدهای مسکونی ارزان قیمت در روستاهای شهرستان خوانسار سال گذشته به متقاضیان واجد شرایط 165 پلاک زمین واگذار شد، گفت: سال گذشته 23 پلاک تفکیک و تغییر کاربری زمین های روستایی در روستاهای شهرستان خوانسار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت 24 واحد مسکونی خیرساز در خوانسار

آغاز عملیات ساخت 24 واحد مسکونی خیرساز در خوانسار