مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-09پزشكي

مراجعه شبانه 80 نفر به مراکز سرپناه شبانه بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از مراجعه شبانه 80 نفر به مراکز سرپناه شبانه خبر داد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی، غذایی، اسکان، استحمام، آموزش، توزیع پک بهداشتی و انجام تست «اچ آی وی» از جمله اقدامات صورت گرفته در این مراکز است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از شیوع کرونا ستاد پیشگیری از این ویروس در بهزیستی تشکیل و اقدامات متعددی در این حوزه انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی روزانه مراکز اقامتی و مراکز کاهش آسیب در زنجان گفت: در همین راستا اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، گان، شیلد برای استفاده کارکنان در مرکز کاهش آسیب در راستای پیشگیری از کووید 19 تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به مراجعه شبانه 80 نفر به مراکز سرپناه شبانه و ارائه خدمات بهداشتی، غذایی، اسکان، استحمام، آموزش، توزیع پک بهداشتی و پک کاهش آسیب و آموزش پیشگیری از ایدز، آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی، انجام تست اچ آی وی   بیان کرد: همچنین درباره عدم پذیرش بیماران جدید و عدم ترخیص بیماران و غربالگری روزانه بیماران  در این مرکز دستورالعمل های لازم صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه شبانه 80 نفر به مراکز سرپناه شبانه بهزیستی

مراجعه شبانه 80 نفر به مراکز سرپناه شبانه بهزیستی