مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-09سياسي

ماموستا رستمی: با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت در جهان برپا می شود


امام مهدی(عج) از رجال برجسته نزد خداوند متعال است که عدالت را در جهان برپا می کند.

- ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: از دیدگاه برخی مفسران قرآنی شب قدر در ماه رمضان و از دیدگاه برخی دیگر شب قدر همان شب برات است که جایگاه این شب را می رساند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: همه خیر و شر در شب برات تقسیم می شود و جامعه بشریت در این شب مبارک از خداوند خواسته هایشان را طلب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می فرماید امام مهدی(عج) از رجال برجسته ای است که در نزد خداوند مکرم بوده بطوریکه حضرت عیسی پشت سر این امام نماز می خواند و این بیانگر جایگاه و فضیلت امام زمان است.

امام جمعه سنندج یادآور شد: اگر در جهان فقط یک روز به قیامت باقی بماند آن روز آنقدر طولانی خواهد شد تا امام مهدی بیاید و دنیا عدل و داد را در دنیا برپا کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: زمانیکه ناراحتی و جور به همه جهان روی کند عامل برپایی عدالت در جهان حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

ماموستا رستمی اعلام کرد: در کتب اهل تسنن آمده است که امام مهدی از اولاد حضرت فاطمه زهرا(س) است که به فرموده پیامبر اکرم(ص) انسانی بزرگ و بافضیلت نزد خداوند متعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا رستمی: با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت در جهان برپا می شود

ماموستا رستمی: با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت در جهان برپا می شود