مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-09اقتصادي

دانشجویان بابت تعطیلی خوابگاه در شرایط کرونایی ملزم به پرداخت اجاره بها نیستند


دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و برخی از مصوبات صندوق رفاه دانشجویی در خصوص شرایط بازپرداخت برخی از تسهیلات داده شده به دانشجویان و پیرو بخشنامه این صندوق، - ، در همین راستا معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با انتشار اطلاعیه ای برنامه های این معاونت در زمینه خدمات دانشجویی از جمله شرایط باز پرداخت تسهیلات دانشجویی در قالب وام، اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی و دیگر خدمات به دانشجویان و فارغ التحصیلان را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است که در حال حاضر مبلغ پرداختی بابت خوابگاه در دستور کار هیئت رییسه دانشگاه قرار دارد و مصوبه مورد نظر در خصوص بستانکاری دانشجویان به حساب آنها لحاظ خواهد شد.

همچنین درباره بازپرداخت وام های دانشجویی دوران تحصیل که سررسید آنها فرا رسیده است، آمده است: در راستای حمایت از دانش آموختگان، سررسید تسهیلات دانشجویی از ابتدای اسفند ماه 1398 تا پایان اردیبهشت ماه 1399 به مدت 3 ماه تمدید شده است.

معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در ارتباط با اینکه آیا برای نیمسال دوم تحصیلی 99-1398 امکان ثبت درخواست وام دانشجویی وجود دارد؟ اعلام کرده است که مهلت ثبت نام وام های دانشجویی برای مرتبه دوم و تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1399 تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بابت تعطیلی خوابگاه در شرایط کرونایی ملزم به پرداخت اجاره بها نیستند

دانشجویان بابت تعطیلی خوابگاه در شرایط کرونایی ملزم به پرداخت اجاره بها نیستند