مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-09سياسي

حسینی پور درگذشت رضا بابایی را تسلیت گفت


مدیرعامل موسسه خانه کتاب با صدور پیامی درگذشت رضا بابایی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب با صدور پیامی درگذشت رضا بابایی پژوهشگر حوزه ادبیات و دین را تسلیت گفت.

در متن پیام حسین پور آمده است: فقدان استاد نواندیش دینی که عمر پر برکت خود را صرف پژوهش، آموزش، تالیف، توسعه دانش، خدمت صادقانه به اسلام و ایران کرد، بر اهالی دین، دانش و فرهنگ، بسی گران و جانکاه است.

زنده یاد رضا بابایی ادیب و پژوهشگری برجسته بود که دغدغه جوانان را داشت و همواره تلاش می کرد آنان را به اسلام معرفتی رهنمون کند؛ بنابراین لازم بود پیام های خود را بامتنی زیبا و پاکیزه به دست مخاطبان جوان برساند، پس طبیعی بود دغدغه دیگر او ادبیات و ویرایش باشد تا بتواند با آن متون جوانان و علاقه مندان را جذب کند.

او حتی در یادداشت های ثمربخش و ماندگارش در شبکه های اجتماعی که نشان از آزاداندیشی و پختگی فکری او دارد، نیز پاکیزه نویسی را رعایت می کرد و حتی به جوانان آموزش نوشتن می داد.

مرحوم استاد بابایی با توجه فراوان به نوشتن، علاوه بر انتشار بیش از هزار یادداشت و مقاله، کتاب های ارزشمند و زیادی را از خود برجای گذاشته است که از این آثار می توان به دین شناسی حافظ ، دیانت و عقلانیت: جستارهایی در قلمرو دین پژوهی و آسیب شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور درگذشت رضا بابایی را تسلیت گفت

حسینی پور درگذشت رضا بابایی را تسلیت گفت