مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-09اقتصادي

تحویل 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه


سرعت ساخت واحد های مسکن مهر در رند به دلیل کرونا به صورت موقتی کند شده، اما تا پایان تیرماه 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر را تحویل خواهیم داد.

- ، وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ساخت واحد های مسکن مهر در برخی از محدوده ها کند شده است، گفت: متقاضیان در این شرایط به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که همزمان با برطرف شدن شیوع ویروس کرونا ساخت واحد ها با سرعت بیشتری انجام می شود و ما طبق تعهدی که داده ایم تحویل واحد ها را در همان زمان اعلام شده انجام خواهیم داد.

او افزود: به زودی بعد از رفع ویروس کرونا روند ساخت و ساز به روال عادی برمیگردد و سرعت ساخت این واحد ها 2 برابر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در سال 99 و همزمان با نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید" سعی خواهیم کرد سرعت تحویل واحد های مسکن مهر را افزایش دهیم، گفت: تا تیرماه امسال 4 هزار و 500 واحد مسکن مهری که در پرند باقی مانده را به متقاضیان تحویل می دهیم.

وطن خواهی تاکید کرد: 7 هزار واحد مسکن مهر مربوط به پروژه کیسون بوده که متاسفانه به دلیل شرایطی که این واحد ها داشت و با توجه به تاخیرات در تحویل این واحد ها سعی خواهیم کرد این پروژه ها را تا پایان آبان ماه به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه

تحویل 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه