مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-09اقتصادي

توسعه تصفیه خانه غرب اهواز با فاینانس خارجی/چین، پای کار آمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: اجرای طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با استفاده از فاینانس خارجی به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، بهنام مریدی، با اشاره به اینکه در حال حاضر آماده انجام کار هستیم و پس از تاییدیه کشور چین، عملیات کلید خواهد خورد، افزود: این طرح علاوه بر بازسازی و توسعه تصفیه خانه فعلی، ساخت یک تصفیه خانه و سه ایستگاه پمپاژ را شامل می شود که منجر به افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب غرب اهواز تا 100 هزار متر مکعب می شود.

وی اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب غرب از محل فاینانس خارجی با شرکت بی سی ای جی چین و در بخش دیگر آن مشارکت چند شرکت داخلی است که حدود 10 سال تلاش در راستای باز شدن منبع مالی ال سی انجام شده بود و خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده توسط مجموعه استانی، استاندار، آبفای کشور و وزارت نیرو، تا قبل از اتمام سال گذشته این منبع مالی گشایش یافت و حدود 85 درصد از اعتبار طرح پس از تاییدیه کشور فاینانسور تأمین می شود.

مدیرعامل آبفای اهواز تصریح کرد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان یعنی معادل 7.

5 درصد از 15 درصد باقی مانده را با تمام تنگناهای مالی تأمین و قسط اول آن واریز شده است که نتیجه این امر منتج به باز شدن منبع ال سی شد و خوشبختانه در حال حاضر آماده انجام کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تصفیه خانه غرب اهواز با فاینانس خارجی/چین، پای کار آمد

توسعه تصفیه خانه غرب اهواز با فاینانس خارجی/چین، پای کار آمد