مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-09پزشكي

جهادگران درمان، پیشگام اهدای پلاسما در اصفهان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه جهادگران درمان در اجرای طرح پلاسما درمانی در اصفهان پیشگام شدند، گفت: مدیر بیمارستان غرضی، - ایسنا/اصفهان مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه جهادگران درمان در اجرای طرح پلاسما درمانی در اصفهان پیشگام شدند، گفت: مدیر بیمارستان غرضی، چند پزشک و پرستاری که به کرونا مبتلا شده بودند، جزو اولین کاندیداهای اهدای پلاسما در اصفهان بودند.

علی اعتصام پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه با شروع اپیدمی کرونا دو بیمارستان غرضی در اصفهان و فاطمه زهرا در نجف آباد کاملا ایزوله و ویژه درمان بیماران کرونایی شد، اظهار کرد: این دو بیمارستان تاکنون خدمات رضایت بخشی را در همه سطوح برای درمان مبتلایان به کرونا ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه حدود 150 تخت در بیمارستان غرضی و 130 تخت در بیمارستان فاطمه زهرا نجف آباد کاملا مختص کرونا است، افزود: درمانگاه های تامین اجتماعی و بیمارستان شریعتی را برای بیماران غیر کرونایی قرار دادیم، البته در بیمارستان شریعتی هم درمانگاه ویژه بیماران عفونی و تب دار فعال است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه 25 پلی کلینیک در استان برای پذیرش بیماران، بازدید دوره ای و توجیه شده اند، گفت: یک کلینیک نیز مختص بیماران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران درمان، پیشگام اهدای پلاسما در اصفهان

جهادگران درمان، پیشگام اهدای پلاسما در اصفهان