مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-09سياسي

هزینه جشن های نیمه شعبان در سیرجان صرف کمک به نیازمندان شد


بیش از 200 سبد حمایتی و غذایی با هزینه 700 میلیون ریال کمک خیران و جشن های مهدویت تهیه و بسته بندی شد و در اختیار نیازمندان و مستمندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در حاشیه توزیع اقلام حمایتی به نیازمندان اظهار داشت:  با توجه به شرایط پیش آمده برای ایران اسلامی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از 200 سبد حمایتی و غذایی با هزینه 700 میلیون ریال کمک خیران و جشن های مهدویت تهیه و بسته بندی شد و در اختیار نیازمندان و مستمندان قرار گرفت.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: در سطح شهرستان نیز هزینه جشن ها و برگزاری مراسم میلاد حضرت امام زمان (عج) نیمه شعبان را صرف خرید اقلام خوراکی و آذوقه شده است و با اهدا به ارحام نیازمند و اقشار ضعیف جامعه،  قلب مطهر و نازنین حضرت بقیه الله الاعظم را راضی و خشنود کرده و با این اقدام ارزشمند زمینه شادی و انبساط خاطر افراد کم برخوردار جامعه را فراهم کردند.

شایان ذکر است: این اقلام شامل گوشت گرم از گوسفندان ذبح شده نذری مربوط به جشن حضرت مهدی (عج)، برنج، روغن، حبوبات و دیگر مایحتاج غذایی بود که امروز به میمنت میلاد امام زمان (عج) توزیع شد.

انتهای پیام/80015/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه جشن های نیمه شعبان در سیرجان صرف کمک به نیازمندان شد

هزینه جشن های نیمه شعبان در سیرجان صرف کمک به نیازمندان شد