مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-09سياسي

سه گانه «کربلا، انتظار، مهدویت» شیعه را شکست ناپذیر می کند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اندیشمندان استکبار اعتراف می کنند که اسلام ناب محمدی با دو بال سرخ «کربلا» و سبز «انتظار و مهدویت» در حال اوج گرفتن است.

- اهواز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اندیشمندان استکبار اعتراف می کنند که اسلام ناب محمدی با دو بال سرخ کربلا و سبز انتظار و مهدویت در حال اوج گرفتن است.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آخرالزمان و مهدویت همه نخبگان و اندیشکده های جهانی و تحلیل گیران سیاسی امنیتی را درگیر کرده است.

وی افزود: اندیشکده های جهانی و تحلیلگران سیاسی امنیتی بر این باور هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی، موج معنویت گرایی با محوریت مهدویت در جهان به وجود آمده است که استکبار با به کار بردن همه توان و تلاش برای مدیریتش، درمانده ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: 257 مرکز علمی با تربیت صدها هزار دانشجو با محوریت معنویت گرایی در آمریکا تشکیل شده است.

رستگار اضافه کرد: 70 درصد تولیدات هالیوود بر معنویت گرایی تمرکز کرده است، با پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 4 هزار فرقه مذهبی در جهان به وجود آمد، انقلاب اسلامی در طول 4 دهه توانست ثابت کند که سخن استکبار برای پیشرفت بدون خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه «کربلا، انتظار، مهدویت» شیعه را شکست ناپذیر می کند

سه گانه «کربلا، انتظار، مهدویت» شیعه را شکست ناپذیر می کند