مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-09سياسي

در عظمت حضرت حجت همین بس که آرزوی دست نیافتنی بشر را محقق می کند


رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: در برکت و عظمت حضرت حجت همین بس که آرزوی منحصر به فرد و دست نیافتنی بشر به دست ایشان محقق می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: در برکت و عظمت حضرت حجت همین بس که آرزوی منحصر به فرد و دست نیافتنی بشر به دست ایشان محقق می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در هیچ شرایطی خودمان را تنها احساس نمی کنیم زیرا به نصرت و توجه الهی اطمینان داریم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و عوارض آن در جهان و به تبع آن در ایران، شاید برای انسان های عادی عوارض این ویروس نگرانی ایجاد کند اما برای انسان های موحد یادآور الطاف و عنایات الهی است.

بنابراین مردم باید از فرصت ماه شعبان برای عبور از این مرحله، دعا، توسل به اهل بیت (ع) و به درگاه الهی تضرع کنند.

او با بیان اینکه عدالت باید روزی در جهان بشری حاکم شود گفت: عدالت گستری آرزویی است که قرار است به دست امام زمان (عج) تحقق یابد.

شعبان ماه پیامبر اکرم (ص) و مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان است و این موضوع نشان می دهد برای ورود به ماه رمضان و برای رسیدن به خدا باید از کانال ائمه (ع) و پیامبر (ص) عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عظمت حضرت حجت همین بس که آرزوی دست نیافتنی بشر را محقق می کند

در عظمت حضرت حجت همین بس که آرزوی دست نیافتنی بشر را محقق می کند