مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-09اقتصادي

همفکری مجازی UNWTO و ایران درباره بحران کرونا


سازمان جهانی جهانگردی که پیش بینی کرده میزان سفرها در سال 2020 متاثر از ویروس کرونا، 20 تا 30 درصد نزولی شود و 290 تا 440 میلیارد دلار به گردشگری زیان برسد، - اینک در همفکری مجازی با کشورها از جمله ایران، درصدد یافتن راه های التیام بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، UNWTO پیش تر خطر نابودی حدود 75 میلیون شغل را هشدار داده و گفته بود: گردشگری یکی از بخش های اقتصادی است که بیشترین آسیب را از این ویروس دیده است، با این وجود اولین و مهمترین اولویت ما همکاری و تعامل برای کاهش دادن تاثیرات این بحران بویژه روی اشتغال و همچنین استفاده از اقدامات حمایتی چون اشتغال زایی و افزایش رفاه اقتصادی است.

دبیرکل این سازمان نیز چندی پیش در نامه ای خطاب به مسؤولان گردشگری کشورها از جمله علی اصغر مونسان ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ خواست مردم و بهداشت آن ها در سفر را در اولویت قرار دهند و در کنار کشور یونان، در زمینه ارتقای گردشگری و تحول دیجیتالی اقدام کنند.

زوراب پولولیکاشویلی در این نامه از کشورها خواسته بر مسؤولیت پذیری مردم در هنگام سفر تاکید بیشتری داشته باشند و تاکید کرده است که آگاهی از زمان تحول اوضاع به ویژه هنگام مسافرت ضروری است.

مسافران باید جدیدترین اطلاعات و اعلامیه های صادرشده توسط متخصصان بهداشت و سفر را به طور مرتب با سازمان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همفکری مجازی UNWTO و ایران درباره بحران کرونا

همفکری مجازی UNWTO و ایران درباره بحران کرونا