مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-09اقتصادي

کرونا و رشد بی سابقه دانلود بازی های موبایلی در جهان


کارشناسان به تازگی اعلام کردند که میزان دانلود بازی های موبایلی در جهان تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و خانه نشینی شهروندان در ماه گذشته میلادی 39 درصد افزایش پیدا کرده است.

- کارشناسان به تازگی اعلام کردند که میزان دانلود بازی های موبایلی در جهان تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و خانه نشینی شهروندان در ماه گذشته میلادی 39 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری شرکت تحقیقاتی POKKT به تازگی با بررسی آمار و داده های موجود اعلام کرده اند که میزان دانلود بازی های موبایلی در جهان در ماه گذشته میلادی یعنی مارس 2020، با یک رشد و افزایش چشمگیر 39 درصدی مواجه شده است.

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از دولت های جهان با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و همچنین وضع محدودیت های جدی و سخت گیرانه برای تردد شهروندان از آنها خواستند تا مکان در خانه بمانند و کار و فعالیت های شغلی خود را نیز به صورت دورکاری و اینترنتی از منزل خود انجام دهند تا بدین ترتیب زنجیره انتقال و انتشار این ویروس که تاکنون موجب ابتلای بیش از یک و نیم میلیون نفر در سراسر جهان شده و جان بالغ بر 88 هزار نفر را گرفته، قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و رشد بی سابقه دانلود بازی های موبایلی در جهان

کرونا و رشد بی سابقه دانلود بازی های موبایلی در جهان