مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-09اجتماعي

اراک پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز اخیر بود


رضا مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اراک بیشترین بارش با 47 و سه دهم میلیمتر در ملایر، 38 و هفت دهم میلیمتر در دلیجان، 38 و چهار دهم میلیمتر در محلات، 34 و 6 دهم میلیمتر در شازند، 34 و 6 دهم میلیمتر در کاشان، 31 و هشت دهم میلیمتر در کهک و 30 و 9 دهم میلیمتر در نهاوند به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی هوا حاکی از عبور امواج متناوب بارشی و تداوم ناپایداری ها به صورت رگبار باران، رعد و برق و در برخی مناطق به صورت تگرگ وبرف است.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بارش2های رگباری ویژگی بارندگی در فصل بهار است و به همین دلیل ممکن است با شدت گرفتن بارش مسیل ها و رودخانه های استان بالا زده و سیلابی شود و امکان آبگرفتگی معابر حاشیه منابع آبی وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: سرعت وزش باد در برخی از ساعات امروز در استان افزایش پیدا می کند و در روز جمعه در نوار جنوب استان مرکزی و روز شنبه در بیشتر نقاط این استان شدت وزش باد بالا است.

وی گفت: دمای هوا تا روز شنبه به طور موقتی افزایش پیدا می کند اما پس از آن دمای کمینه روند کاهش خواهد داشت.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: در 24 ساعت گذشته برخی نقاط این استان شاهد بارش برف بود و ارتفاع برف در اراک به یک سانتیمتر، در تفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز اخیر بود

اراک پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز اخیر بود