مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-09ورزشي

بازدید سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست تختی


سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در مجموعه ورزشی تختی از پیست های موتور سواری بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز پنجشنبه با حضور در مجموعه ورزشی تختی ضمن دیدار و گفتگو با حسین پور مدیر  این مجموعه از پیست موتورکراس و پیست اسلالوم دیدن کرد.

در این بازدید که شهزاد کیانی دبیرکل فدراسیون، اصغر پورگلفزانی سرپرست هیات تهران و جمعی از دیگر مسئولان مجموعه ورزشی تختی حضور داشتند، حسین پور مدیر مجموعه ورزشی تختی ضمن گزارشی از عملکرد سال گذشته پیست کراس و اسلالوم و میزان فعالیت این دو پیست ارایه کرد و به بیان مشکلات و چالش های بهره برداری هرچه بیشتر از پیست پرداخت.

  ناظمی پس از بازدید از پیست و بررسی فرصت های موجود، ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل مجموعه تختی و همکارانش اظهار کرد: با توجه به محل جغرافیایی مجموعه در شرق تهران می بایست تسهیلات بیشتری جهت حضور جوانان در پیست و راه اندازی هر چه بهتر بخش همگانی و آموزشی موتورکراس و اسلالوم مهیا کرد.

وی افزود: رشته موتورسواری با توجه داشتن 2 پیست آزادی و تختی می تواند در آینده ای نزدیک با بهره برداری مناسب بیشتر مورد توجه جوانان و علاقمندان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست تختی

بازدید سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست تختی