مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-09سياسي

انتقاد دانشجویان از سوءاستفاده جریان خاص از شرایط بحرانی کشور


دانشجویان طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه ضمن انتقاد از سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده در کشور بر لزوم برخورد قانونی با سران فتنه سال 88 تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، 230 تشکل دانشجویی کشور طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه ضمن انتقاد از سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده در کشور بر لزوم برخورد قانونی با سران فتنه سال 88 تاکید کردند.

در ابتدای این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید حوادث رخ داده پس از انتخابات سال 88 که از آن به فتنه یاد می شود، یکی از آوردگاه های سخت و دشوار انقلاب اسلامی بود که باعث لغزش بخشی از خواص جامعه و غبار آلود شدن فضای سیاسی کشور گردید.

کمتر کسی است که روزهای پر تلاطم آن سال را فراموش کرده باشد و به یاد نیاورد که چگونه تا مدت ها حق و باطل با هم ممزوج گشته بود و تشخیص مسیر صحیح از ناصحیح و سره از ناسره برای بسیاری سخت و دشوار بود.

در ادامه می خوانیم: هر چند روشنگری های رهبر انقلاب که در تمام بزنگاه ها، ملجاً و پناه ملت ایران هستند باعث شد مرز حق و باطل مشخص گردد و در این موضوع نیز همواره سعی داشتند تا کسانی که خود دست به این آشوب زده اند به دامن انقلاب باز گرداند اما روند آشوب و اغتشاش و کوبیدن بر طبل تفرقه تا آنجا پیش رفت که به فتنه انگیزی عده ای در روز عاشورا منتهی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دانشجویان از سوءاستفاده جریان خاص از شرایط بحرانی کشور

انتقاد دانشجویان از سوءاستفاده جریان خاص از شرایط بحرانی کشور